Buzzadorblog

måndag 24 oktober 2011

Hade Vunnit i en tävling!


Idag fick jag en Positiv start på dagen,jag fick en postavi med posten och kunde bara inte förstå vad det var för paket jag hade att hämta ut :-o
Nåja,jag for via posten då jag ändå var ute på ärenden och fick ett mediumstort paket i min hand - då jag öppnade fann jag detta :





Där fanns en Nivea Body Lotion, en Nivea deodorant och en Nivea Creme soap.
Ingen dålig överraskning för allt av det behöver man ju!
Jag hade fyllt i en tävling via facebook för några veckor sen och detta var min vinst! *glad*

2 kommentarer:

  1. Vad roligt :-) Löns att fylla i tävlingar :-)

    SvaraRadera
  2. Ja,visst är det skoj då man ibland vinner något!
    Hoppas på vinst i julkalendrarna i år,men för att det ska bli av så måste jag ios skärpa till mig med ifyllandet :-)

    SvaraRadera