Buzzadorblog

onsdag 7 mars 2012

Buzzar om Lipton Pyramidte´

Jag är som sagt en BUZZADOR vilket innebär att jag ibland får erbjudande om att testa olika produkter,jag får då svara på några olika frågor och utgående från det väljs X antal personer ut som sen får testa produkten på riktigt.
Man får då oxå oftast ett antal prov.ex som man får dela ut till vänner och bekanta så att de oxå får testa och bilda sig en uppfattning om produkten.
Efter varje sådant tillfälle går jag in på min "Buzzadorprofil" och avger en blixtrapport.
Innan kampanjtiden är slut och alla produktproven utdelade så går jag in igen på min profil och avger en sista rapport där jag oxå kan få svara på olika sorters frågor.
Om du tycker att det verkar intressant och också vill bli en BUZZADOR så lägg ett mail eller meddelande till mig här,jag värvar dig gärna :-)

Jag har nu fått möjligheten att Buzza om Liptons Pyramidte´,jag kommer att få ett paket med 3 olika smaker och teer hemsänt snart.
Bla.de här:

Earl Grey
Ett svart te som är en av de mest kända och populära tesorterna. Namnet kommer från Charles Grey (1764–1845) som var Storbritanniens premiärminister. Teet är traditionellt en blandning av Ceylon- och Kinateer parfymerade med bergamottolja som utvinns ur en slags citrusfrukt.

Green Tea Mandarin Orange
Ett kryddat grönt te utan bitter eftersmak. Den bjuder på naturens energi, hälsa och livskraft vilket gör det till ett utmärkt alternativ för dig som är intresserad av att pigga upp både kropp och sinne; grönt te har en avslappnande effekt, ger sinnesfrid och balans. Teet är Rainforest Alliance-certifierat.

Forest Fruit
Ett kryddat svart tee med fruktiga smaker och fruktbitar. Teeterna i produkt-familjen Lipton Fruit får sin smak från solen och naturen. De ger vidare sin energi i form av fruktiga och bäriga tealternativ. Teet är Rainforest Alliance-certifierat.

Det ska bli riktigt roligt att få pröva på dem och att berätta för mina vänner om dem,för många av mina vänner är tedrickare.
Speciellt nyfiken är jag på Green Tea Mandarin Orange för jag kan tänka mig att det är något i min smak.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar