Buzzadorblog

onsdag 22 juni 2011

Jag är en Buzzador och Buzzar nu för Dr Oetger Stoneoven Traditionale Pizzor.

Jag är en Buzzador och det innebär att jag genom att anmäla mitt intresse till Buzzador ibland får möjlighet att pröva på en ny produkt samtidigt som jag delar med mig av små varuprover till vänner och bekanta.
Jag berättar om mina erfarenheter,diskuterar deras erfarenheter av samma produkt och av liknande produkter.
Efter varje "buzzning" lämnar jag en kort redogörelse = blixtrapport till buzzador om hur det gick och våra tankar kring produkten.
Då Buzzningstiden har gått ut så går jag ännu en gång in på buzzadors sidor och lämnar en slutrapport och då svarar jag också på några frågor om hur det varit,om produkten,vad jag och mina vänner tycker osv.

Just nu Buzzar jag då om Dr Oetger  Stoneoven Traditionale Pizzor,jag har nu köpt alla de sorter som jag ville pröva,vilket inte var det lättaste för ofta var Tonno slut i affären.Av Mozarella och Salami fanns det nog åtminstone någon enstaka kvar.
Nåväl efter att vi igår stått ute och kollat på sonens fotbollsmatcher i duggregn och snålblåst i 2½timme tyckte maken och jag att vi skulle pröva en pizza och det fick bli en "Tonno".

 Dr Oetger  Stoneoven Traditionale Tonno Pizza.
Visst ser den god ut!?
Det var förvånansvärt mycket fyllning och pizzan var riktigt god.Kanterna var knapriga och så var den mjuk och luftig innuti.
Jag som nästan aldrig äter djupfryst köpt pizza,(brukar köpa åt maken dock)jag äter ios nästan ingen annan pizza än den som kommer direkt från Pizzerian blev mycket positivt överraskad.
Den smakade bra och om jag hade kryddat den litet mera själv så hade den varit ännu godare!
Alla har vi ju som tur är olika smak.
Det ska bli riktigt intressant att pröva de andra smakerna!
Och detta är absolut en produkt som jag kan tänka mig att köpa med mig till tex villan och värma i ugnen där - tänk att få äta en god pizza ute i skären tillsammans med en kall öl efter en dag på stranden eller efter att man arbetat hårt en hel dag.

1 kommentar:

  1. Efter att även ha prövat SalamiPizzan så måste jag erkänna att den hittills är familjens favorit.

    SvaraRadera