Buzzadorblog

tisdag 25 oktober 2011

Fixat och experimenterat med naglarna litet..

Var tvungen att fixa om naglarna igårkväll för de såg för jävliga ut!
Började med att måla dem som vanligt och tyckte att det blev litet tråkigt så jag började experimentera litet..såhär blev resultatet:




Om det då sen är bra eller dåligt..ja jag vet inte,men helt ok tycker jag själv eftersom jag inte gjort det innan och bara hade helt vanligt nagellack,inga verktyg sas.

Såhär hade jag lagat mina naglar då jag var i Turkiet,men då hade jag litet hjälpmedel(som en stämpelgrej) - har inte använt mig av några klistermärken att sätta på naglarna eller nåt sånt - allt är nagellack.



Litet slitet började det vara här för jag hade haft det i en vecka. Och detta tyckte jag mycket om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar