Buzzadorblog

lördag 8 oktober 2011

Buzzar för Dove Intense Repair Express Intensivbalsam

Jag är som sagt en BUZZADOR vilket innebär att jag ibland får erbjudande om att testa olika produkter,jag får då svara på några olika frågor och utgående från det väljs X antal personer ut som sen får testa produkten på riktigt.
Man får då oxå oftast ett antal prov.ex som man får dela ut till vänner och bekanta så att de oxå får testa och bilda sig en uppfattning om produkten.
Efter varje sådant tillfälle går jag in på min "Buzzadorprofil" och avger en blixtrapport.
Sen innan kampanjtiden är slut och alla produktproven utdelade så går jag in igen på min profil och avger en sista rapport där jag oxå kan få svara på olika sorters frågor.
 Om du tycker att det verkar intressant och också vill bli en BUZZADOR så lägg ett mail eller meddelande  till mig här,jag värvar dig gärna :-)

Denna gång har jag fått möjligheten att Buzza för Dove Intense Repair Express Intensivbalsam.
Jag tyckte först då jag testade det att det gjorde min hårbotten fet,men jag gissar att jag använde den längre än 1 minut som man egentligen ska göra.
Så jag använder den nu typ varannan gång och det funkar toppen för mitt hår! :-) alla är vi ju olika.
Jag har varit ute och rest i en vecka och då solat och badat mycket både i poolen och i det salta medelhavet och där gjorde DOVE Intense Repair Express Intensivbalsam verkligen under med mitt hår!
På bilderna syns resultatet:


Håret är gråaktigt och trist efter en intensiv dag i solen och i det salta havet.


Dessvärre annat ljus men betydligt fräschare hår tycker iaf jag :-) Det gråa håret biter det inte på ;-))


Här kan du läsa mera om du vill: http://se.dove.com/produkter/har/balsam-och-inpackning/intensive-repair-express.html

2 kommentarer:

  1. Vi är 3 stycken här i familjen som fick helt frizzigt hår av den produkten.Håret kändes bra men såg inte alls bra ut.

    SvaraRadera
  2. Aj,tänk att det kan vara så olika.
    Jag har kommit fram till att jag inte ska använda det varje gång utan typ varannan - då blir det bäst resultat.

    SvaraRadera