Buzzadorblog

tisdag 19 mars 2013

Shape Ups skor

Jag har i många år gått och sneglat på Shape Ups skor, har provat nåt par här och där då och då men det har alltid slutat med att jag tyckt att de är för dyra.
För 2 år sen shoppade jag på stan med min norska väninna och hon gick hela dagen på stan med sina Shape Ups skor, gissa om jag blev imponerad av henne :-)
Och hon var så nöjd med dem, hon hade åtminstone 2 par.

För en tid sen köpte också en väninna ett par och hon har verkat vara så nöjd med sina, och har berättat hur bra de är.

Igår såg jag igen ett par i affären och eftersom det var -50% på dem så kunde jag inte längre stå emot , utan ett par fick följa med mig hem!
Så nu ska här promeneras så att rumpan och benen blir strandsnygga :-D

Ios så försvann de rätt snabbt igår därför att mina pojkar tyckte de var så häftiga så de promenerade runt med dem hela kvällen... Så är det med mina yantra tofflor också,pojkarna tjuvar dem, och de gånger min mamma kommer på besök så tar hon dem! Jaja ingenting får jag ha i fred ;-)

Såhär ser de ut:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar