Buzzadorblog

onsdag 27 mars 2013

Oral-B Pro-Expert tandkräm

Jag är som sagt en BUZZADOR vilket innebär att jag ibland får erbjudande om att testa olika produkter,jag får då svara på några olika frågor och utgående från det väljs X antal personer ut som sen får testa produkten på riktigt.
Man får då oxå oftast ett antal prov.ex som man får dela ut till vänner och bekanta så att de oxå får testa och bilda sig en uppfattning om produkten.
Eller så får jag ett antal provex av produkten som jag själv och min familj får pröva på och så är tanken att jag ska skriva om den i min blogg.
Efter varje sådant tillfälle går jag in på min "Buzzadorprofil" och avger en blixtrapport.
Innan kampanjtiden är slut och alla produktproven utdelade så går jag in igen på min profil och avger en sista rapport där jag oxå kan få svara på olika sorters frågor.
Om du tycker att det verkar intressant och också vill bli en BUZZADOR så lägg ett mail eller meddelande till mig här,jag värvar dig gärna :-)
Jag Buzzar denna gång för  #oralbhammastahna #buzzador ,Jag tycker att det är roligt att få Buzza för en sån viktig sak som tandkräm iom att allas tänder är ju beroende av en bra tandkräm.
Jag fick en tandborste med i mitt buzzadorpaket som jag har använt flitigt under den här perioden,tandkrämen använder jag också.
Jag gillar att smaken är ganska stark,riktigt passlig för min smak.
Ett tag i början reagerade jag på att då jag borstat med tandkrämen så bildades det "hinnor" i munnen och först tänkte jag att det kanske var tandkrämen som "jobbade" med tandsten och bakterier,men jag undrar om det inte bara var någon sorts kemisk reaktion mellan något man ätit och tandkrämen?
Efter att jag borstat med Oral-B Pro-Expert så känns munnen ren och fräsch.
Jag tycker att mina tänder har börjat se litet bättre ut,mindre gula och möjligen litet mindre tandsten.
Jag kommer absolut att fortsätta använda Oral-B Pro-Expert.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar