Buzzadorblog

fredag 18 november 2011

Nya stövlar och vristskor.

Är så nöjd så nöjd!!
Var via stan då jag kom från gymmet imorse och svängde in via bla K-Kenkä för jag har letat ett bra tag efter nya stövlar och vristskor (eller vad det nu heter).
Och idag hade jag TUR! Hittade både vristskor och stövlar så nu är jag så nöjd!
Det här är vristskorna.Det är "jag" på alla sätt och vis,stilen klackarna och höjden på dem,och ovanligt sköna att gå med.De är inte läder men vad gör väl det,de håller vad de håller. Det är märket Marco Tozzi ifall någon vill veta :-)





Detta är stövlarna.Också de var väldigt sköna på fötterna,passlig höjd på klacken och passar både till kjol och byxor.De här är läderstövlar eller iaf något av det är läder ;-) JN var märket på dem.

Och dessa två par skor till priset 100€ ,inte alla dagar man lyckas hitta vad man söker och till ett helt ok pris ännu till!*glad*


2 kommentarer:

  1. Snygga stövlar och det första paret var verkligen riktigt "du" :-)

    SvaraRadera
  2. Tack :-)
    Ja visst var de! Är så nöjd :-)

    SvaraRadera