Buzzadorblog

torsdag 14 februari 2013

Nu ska jag ta mig i kragen igen!

Oj,kikar in i min blogg och här har det inte hänt mycket på en låång tid,fyy på mig!
Men nu ska jag försöka ta mig i kragen igen och damma av bloggen :-)

Julen har kommit och gått,nyåret likaså som f.ö firades hos goda vänner till sent på natten :-)

Jag tränar på gymmet när jag får tid till det,just nu håller jag mest på med CrossFit och SpinnBodyPump

http://www.youtube.com/watch?v=tzD9BkXGJ1M

Inte har vi gjort alla de där övningarna som de gör men några av dem och det visar litet hur jobbigt det kan vara i crossfit..
Det som för mig gör det intressant är att jag blir utmanad att göra sådant som jag aldrig själv skulle komma på att jag skulle göra och så är det roligt att se att man klarar av MYCKET mera än vad man tror!

BUZZADOR: jag har fått förfrågningar om flera kampanjer men har inte kommit med i någon men nu har jag kommit med i:  #oralbhammastahna #buzzador,

Ärligt talat ska det bli riktigt roligt! Ser fram emot att få hem provexemplaren och gåvoexemplaren.

Nu ska jag återgå till jobbet,just nu jobbar jag natt och när jag på fredagmorgon går hem från jobbet så har jag SEMESTER i 2 veckor - det kommer att bli såå otroligt skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar