Buzzadorblog

tisdag 8 maj 2012

Vinst igen - detoxprodukter från Må Bra.

Igår blev jag väckt av postiljonen,hon ringde på dörren och hade ett paket till mig.
Jag hade ingen aning om vad det kunde vara men då jag öppnade paketet hade jag följande trevliga överraskning:
Jag har fyllt i någon tävling på tidningen MåBra s hemsidor och vunnit!
Det är..vi börjar från vänster Detox slimming Gel,i mitten: detoxdryck som räcker i 10dar och sist men inte minst  Detox Activator Scrub-peeling mao.
Det ska bli riktigt skoj att testa faktiskt för testa måste jag ju iom att jag nu har produkterna -  och jag behöver verkligen få rätsida på mitt för tillfälligt väldigt ohälsosamma leverne..här äts godis hela tiden - kan inte förstå att jag trillat dit helt på det för tillfället.:-( Nå helt illa är det väl inte för jag äter det inte varje dag men flera gånger i veckan och det är INTE bra!
Alla produkterna är från Yves Rocher.

5 kommentarer:

  1. Vad intressant :-) Berätta sen vad du tyckte om produkterna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Prövade nyss scruben och slimming gel,men vet inte hur jag ska våga mig på drickat... ;-D

      Radera
    2. Hmm.....vad finns i det för nåt?

      Radera
    3. Det är baserat på grönt te och maskrosor och så en massa annat jox. Smakar persika?

      Radera