Buzzadorblog

fredag 23 september 2011

Resultatet av Vanish.

Har nu testat Vanish ett tag och har försökt dokumentera det så bra jag kan.
En fläck som jag länge haft på min soffa(vet inte vad det är för fläck). Använde mig av 
Vanish Soffa & Matta Spray:

Detta är resultatet - fläcken är borta,ljuset är annorlunda pga att jag fotade igårkväll och nu på dagen.

Min kökshandduk(skäms) med välingrodd smuts,matrester,fett ect...
Jag satte den i blöt i varmt vatten tillsammans med Vanish Oxi Action Gel  i ca 30 minuter innan jag körde alltihopa i tvättmaskinen.





Renare? Jodå en hel del,men inte ändå fantastiskt rent,men efter en till behandling kanske resultatet är ännu bättre,för smutsen var som sagt välingrodd.






En välanvänd handhandduk. och resultatet efter Vanish Oxi Action Gel  oxå den med samma behandling som kökshandduken ovan.


Betydligt renare blev den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar