Buzzadorblog

torsdag 18 augusti 2011

Mina nya skor och Yantra tofflor.

I våras vann jag ett presentkort till Andiamo värt 20€ via facebook gissa om det var en positiv överraskning! :-) Nåja i veckan så tyckte jag att jag skulle slå till på ett par skor som jag kikat på tidigare i sommar,det blev ett par "Tamaris".Och iom presentkortet så blev skorna ett riktigt fynd *glad*





Riktigt sköna att gå med faktiskt,bara en rem som känns litet konstig men det tror jag ger sig med tiden. Jag använder ju knappt klack på skor längre eftersom jag behövt vara snabb på foten de senaste åren,allt från att jaga icke samarbetsvilliga killar till att sparka fotboll ect..och det funkar dåligt i skor med klack :-)

Då jag fyllde år i sommar så fick jag pengar av min pappa i present och för en del av de pengarna köpte jag mina sköna YANTRA slippers.




De första gångerna som jag använde dem fick jag huvudvärk och varmt och så gjorde det ont att gå med dem,jag tror att det berodde på att de kanske tryckte på just såna punkter i min kropp som var blockerade.
Nu då jag vant mig så är de riktigt sköna att gå i men jag får fortfarande varmt-rent av så att jag börjar svettas ibland.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar